Kaip COVID-19 keičia verslo santykį su galutiniu vartotoju?

UAB INATO
UAB INATO

Publikuota: rugpjūtis 18, 2021 | 11:22

Praėjusių metų pavasarį įvyko precedento neturintis globalus pokytis - iš Kinijos po visą pasaulį išplito COVID-19 virusas, kuris pakeitė visų mūsų gyvenimus. Pasikeitė viskas. Mūsų kasdienybė, mūsų darbas, mūsų pomėgiai ir laisvalaikis. Tai toks vienintelis įvykis mūsų planetos istorijoje ir mes turėjome bei vis dar turime išmokti su tuo gyventi. Nors daugelis mūsų jau yra paskiepyti, daugelis mūsų jau turime galimybių pasus, tačiau virusas niekur nedingo.

 

Daugelio mūsų gyvenimuose sąvokos “namai” ir “ofisas” tapo sinonimais. Mes išmokome dirbti iš namų ir toliau taip dirbame. Daugeliui įmonių, pasirodo, yra daug patogiau, kai darbuotojai dirba iš namų. Mažesni kaštai, geresni rezultatai. Žmonės išmoko dirbti tada, kada jiems patogiausia, jie nebėra suvaržyti griežto tvarkaraščio.

 

Pasikeitė poreikiai

 

Ar žinojote, kad Google paieškos sistemoje Anglijoje padaugėjo tokių paieškų, kaip “ofiso kėdės”, “darbastaliai”, “kompiuterio stalas”, Vokietijoje padaugėjo paieškų “vpn klientas” (prisimename griežtas Vokietijos restrikcijas, susijusias su piratavimu), Prancūzijoje padaugėjo “créer une adresse” (“sukurti email adresą”) paieška.

 

Taip pat, globaliai padaugėjo paieškų, susijusių su “team building” (9% padidėjimas, pasak Google). Tai ypač pastebima tais atvejais, kai įmonės planuoja savo ateitį, darbą keletui metų į priekį. Galime padėkoti globaliai pandemijai dėl: 1) kad išmokė mus, jog darbas namie yra ne mažiau kokybiškas, nei ofise, ir B) jog leido mums suprasti, kas iš tiesų yra svarbu - artimesnis bendravimas su kolegomis, daugiau laiko sau ir savo šeimai, hobiams ir tam, kas mums iš tiesų patinka labiausiai. Pavyzdžiui, to paties Google duomenimis, padidėjo paieškų, susijusių su potyriais, atradimais, kelionėmis ir inspiracijomis. Žmonės ieško būdų pabėgti nuo kasdienybės į (galbūt tik virtualią) gamtą ar menus.

 

Pastebėtas iki šiol nematytas fenomenas - didelis noras būti “vieniems kartu”. Žmonės iš viso pasaulio prisijungia prie Zoom platformos, kur bendrauja, dalijasi idėjomis ir išgyvenimais, guodžiasi, užjaučia ir linksmina vieni kitus. Taip pat, sužino ir apie kitose šalyse galiojančius karantino apribojimus.

 

Pokyčiai verslo pasaulyje

 

Atėjęs globalus karantinas pakeitė požiūrį ne tik į kasdienį gyvenimą, tačiau ir jį verslą tiek iš verslininkų, tiek iš vartotojų perspektyvos. E-komercija tapo realybe milijonams verslų visame pasaulyje, kurie, prieš COVID-19, nes negalvojo apie pardavimus internete. Šiandien mes mąstome, jog kiekviena save gerbianti kompanija tiesiog privalo pasiūlyti galimybę apsipirkti internetu. To nebuvo prieš pandemiją.

 

Beje, niekas nežino, ar neateis dar viena viruso banga ir vėl visko neapvers aukštyn kojomis. Po kiekvienos jau praėjusios bangos verslai ir klientai patenka į “atsistatymo” būseną, kuomet jie bando normalizuoti susidariusią situaciją, bando atstatyti po pandemijos susidariusias skolas ir nuostolius. Niekas nežino, kas mūsų laukia toliau. Turime būti pasiruošę viskam.

 

Ką sako ekspertai?

 

Nieko nenustebins faktas, jog globalaus verslo strategija ir toliau daugiausia remsis E-komercija ir SEO sąvokomis. Šie dalykai tapo gyvybiškai svarbūs ir aktualūs visur ir visada. Prekių užsakymai internetu ir telefonu su bekontakčiu pristatymu tapo visiška būtinybe kiekvienam padoriam verslui.

 

Kad jūsų verslas patirtų kuo mažiau nuostolių šiuo sudėtingu periodu, galite pradėti nuo jūsų prekių raktažodžių paieškos atnaujinimų, taip pat pasirūpinkite savo tinklapio optimizacija (ji turi atspindėti vartotojų elgesį), perkurkite savo svetainės struktūrą ir optimizuokite ją naujiems vartotojams, atnaujinkite turinį (ypač atkreipkite dėmesį į informaciją, susijusią su COVID-19, kaip prekių pakavimas, pristatymas ir panašiai). Taip pat, rekomenduotina savo E-komercijos svetainėje įdiegti balso paieškos sistemą, nes tai leidžia patogiai ir greitai komunikuoti ir gauti tai, ko tam tikru metu labiausiai reikia.

Sutinku
Uždaryti